Mijn voettocht langs Brabantse kloosters 2021 - Reisverslagen van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu Mijn voettocht langs Brabantse kloosters 2021 - Reisverslagen van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu

Mijn voettocht langs Brabantse kloosters 2021

Twee weken lang zwerf ik als pelgrim over bekende en onbekende paden in het mooie Brabantse landschap. Ons Kloosterpad leidt langs bewoonde en verlaten Brabantse kloosters. Ik overnacht in een aantal daarvan, maar ook bij particulieren die een kamer beschikbaar stellen aan een pelgrim en in een enkel hotelletje.

Recente Reisverslagen:

22 November 2021

Dag 15. Van Anna&Kate tot de echte Bbollen

21 November 2021

Dag 14. ZONdag, Beleving, Beweging

20 November 2021

Dag 13. Nog even door de duinen

19 November 2021

Dag 12. Mooie dag, leuke mensen en lekker bier

18 November 2021

Dag 11. Op pad met m’n gastvrouw…eventjes
Jaco

Twee weken lang zwerf ik als pelgrim over bekende en onbekende paden in het mooie Brabantse landschap. Ons Kloosterpad leidt langs bewoonde en verlaten Brabantse kloosters. Ik overnacht in een aantal daarvan, maar ook bij particulieren die een kamer beschikbaar stellen aan een pelgrim en in een enkel hotelletje.

Actief sinds 18 Okt. 2021
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2751

Voorgaande reizen:

08 November 2021 - 22 November 2021

Mijn voettocht langs Brabantse kloosters 2021

Landen bezocht: