Dag 0 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu Dag 0 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jaco Robijn - WaarBenJij.nu

Dag 0

Door: Jaco

Blijf op de hoogte en volg Jaco

07 November 2021 | Nederland, Delft

Na lange tijd met de gedachte te hebben gespeeld om weer te gaan lopen, is dit dan toch de dag ER VÓÓR.... Ik heb een drukke week achter de rug, van lange wandelingen is niet veel terecht gekomen. Morgen begint m'n eerste grotere tocht na 'Rome'! Hoe zal t gaan?

In de zomer las ik voor 't eerst over Ons Kloosterpad. Het pad slingert zich in een lus over ongeveer 330km langs vele Noord-Brabantse huidige en voormalige kloosters, met in een aantal daarvan overnachtingsmogelijkheden. Je bent dan twee weken onderweg. Het leek mij wel wat. En naarmate de tijd verder vloog, kreeg ik steeds meer zin. Het Romegevoel is weer ontwaakt! En nu kriebelt het behoorlijk, ook al is de tocht niet zo lang en ver. We zullen wel zien!


  • 08 November 2021 - 06:31

    Maaike :

    Geweldig Jaco , zo Leuk dat je dit weer gaat doen , ik verheug me nu al op al je verhalen van je belevenissen , hoop dat de zon zilch zo nu en dan laat zien en de regen wel blijft , voor all heel veel plezier wens ik je

  • 08 November 2021 - 08:11

    Anneke Reedijk:

    Leuk dat je weer op pad gaat en we gaan je zekere volgen, we lezen altijd met veel plezier al je verhalen.
    We wensen je een mooie tocht

  • 08 November 2021 - 09:02

    Sierd Smit :

    Een mooie tocht zal vast worden. Met stilte, gesprekken, ontmoeting, bezinning, ontspanning en mooie natuur (met zo min mogelijk mega-varkensstallen). Geniet er in velerlei opzicht van. Dus ben ook ik benieuwd naar jouw ervaringen.

  • 08 November 2021 - 12:14

    Anke Scholten:

    Jaco, wij wensen je mooie en relaxte wandelingen toe in het fraaie brabant waar wij al langere tijd wonen. Geniet er vooral van.
    liefs Cor en Anke

  • 08 November 2021 - 13:29

    Johan Grootveld:

    Jaco,
    Goed idee om weer te gaan lopen. We volgen je natuurlijk weer.
    En na terugkomst praten wij graag eens met elkaar bij over alles!
    Marijke en Johan

  • 08 November 2021 - 13:54

    Martijn:

    You act like 330km is like a tiny stroll, that is amazing!! I hope you have a wonderful time Jaco!

    “It’s a dangerous business, Frodo, going out of your door. You step into the Road, and if you don’t keep your feet, there is no knowing where you might be swept off too.”

    P.S. Sorry for the English, but my attempt at written Dutch would have you laughing so hard you might trip.

  • 08 November 2021 - 15:35

    Wilma KLOOSTERziel:

    How wonderful, Jaco! I’m very much looking forward to reading your stories again. Wishing you much success and enjoyment.

  • 08 November 2021 - 18:40

    Cora:

    Leuk Jaco, ik ga je volgen. Ben benieuwd naar je avonturen

Tags: dag er voor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaco

Twee weken lang zwerf ik als pelgrim over bekende en onbekende paden in het mooie Brabantse landschap. Ons Kloosterpad leidt langs bewoonde en verlaten Brabantse kloosters. Ik overnacht in een aantal daarvan, maar ook bij particulieren die een kamer beschikbaar stellen aan een pelgrim en in een enkel hotelletje.

Actief sinds 18 Okt. 2021
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 2766

Voorgaande reizen:

08 November 2021 - 22 November 2021

Mijn voettocht langs Brabantse kloosters 2021

Landen bezocht: